пʼятниця, 1 листопада 2013 р.

Рефлексія модуля 9-10

Ураааааа!!!!!!! Фініш.Муки розуму , "нажаль" ,завершуються.
Працюючи над 9 модулем я зрозумів , як учні можуть спрямовувати себе у навчанні. Перехід до навчання, що будується навколо потреб учнів , вимагає адаптації з боку всіх учасників. У диференційованому навчанні я визначи 4 напрямки: зміст , процес ,результат,середовище навчання.
Щодо форм оцінювання обдарованих та " осоливих" я зрозумів , що цікавим можна залучити до роботи кожного.Для обдарованих - методик тьма , а для особливих- ?????
Щодо фасилітації за допомогою ІКТ, то вімічу , що інфоматизація суспільства спектр методів,інструментів для вчителя величезний.
Ефективність навчання залежить від "правильних" питань та поведінки вчителя.

Немає коментарів:

Дописати коментар